راهنمای خرید دوربین

انتخاب

راهنمای خرید دوربین مداربسته

چه دوربین مداربسته ای بخریم؟ دوربین مورد نیاز ما باید چه قابلیت هایی داشته باشد؟ برای خرید دوربین مداربسته چه هزینه ای باید پرداخت کنیم؟ با مطالعه راهنمای خرید دوربین مداربسته به این سؤالات و نکات مهم دیگر می‌پردازیم.

اگر قصد خرید دوربین مداربسته برای خانه یا کسب و کار خود را دارید و به تازگی شروع به جستجو کرده‌اید و اطلاعات زیادی در ارتباط با دوربین مداربسته و تجهیزات نظارت تصویر ندارید، جای درستی آمده‌اید. برای انتخاب یک دوربین مناسب باید اطلاعات ابتدایی از قابلیت‌ها و امکانات دوربین های مدار بسته به‌دست آورید تا بتوانید بهترین انتخاب را از میان برندها و مدل‌های مختلف با امکانات متفاوت را داشته باشید.

پنل پیامکی راهکاری برای اطلاع رسانی هدفمند 50% تخفیف خرید

کد تخفیف Alborzcctv-sms

اهداف اجرای سیستم های نظارت تصویری و امنیتی(دوربین مداربسته)

هر بیزنس یا کسب و کاری خطرات و نیازهای امنیتی متفاوتی برای انتخاب سیستم نظارت تصویری دارد. بااین وجود، اهداف مشترکی وجود دارند که کسبه می‌بایست برای تضمین امنیت و ایمنی مکان، کارکنان و مشتریان خود انجام دهند. توجه به اهداف چهارگانه زیر می‌تواند به شما در درک بهتر نیاز های نظارتی کسب و کار شما کمک کند.

اولین هدف این است که احتمال سرقت های خارجی و داخلی را کاهش دهیم. سرقت و دزدی همیشه جزو بزرگترین تهدیدات هر کسب و کاری محسوب می‌شود. هرچند سارقان خارجی تهدید باشند، ولی سارقان داخلی و آشنا در درازمدت می‌توانند به کل کسب و کار آسیب بزنند.

به همین‌خاطر کارشناسان امنیتی به‌درستی معتقد هستند که سرقت های از داخل می‌توانند در درازمدت خیلی خطرناک‌تر از دزدی های از بیرون باشند. به هرحال کاهش خطرات و حوادث مربوط به سرقت ها و دزدی ها، می‌تواند از هزاران کسب و کار محافظت نموده و به آنها کمک کند تا با موفقیت بیشتری به راه خود ادامه دهند.

دومین هدف مشترک از اجرای یک سیستم نظارتی و امنیتی، کاهش خطر و ریسک خرابکاری در اموال و دارایی های یک شرکت یا کسب و کار است. چراکه کسب و کارهای زیادی در محله هایی قرار دارند که از آمار جرم و جنایت بالایی برخوردار هستند.

Vandalism یا خراب کاری هایی ازقبیل نقاشی های دیواری و آسیب زدن به دارایی ها، ریسک های زیادی برای چنین شرکت هایی ایجاد می کنند. یک اقدام خرابکارانه می‌تواند کسب و کاری را مختل نماید و حتی میلیون ها تومان هزینه جهت تعمیر به جای گذارد.

سومین هدف امنیتی برای اکثر کسب و کارها، ارائه شواهد ارزشمند ویدئویی برای مسائل مربوط به امنیت و هزینه های کارگران است. هرچند این هدف برای صنایع بزرگ مهم‌تر است، ولی تمامی کسب و کارها باید در صورت لزوم قادر به بررسی حوادث و ارائه شواهد باشند. با بررسی حوادث به صورت واضح، یک کسب و کار می‌تواند ثابت کند چه کسی مرتکب اشتباه شده است و درنتیجه میزان اختلافات و تقلب های جعلی را کاهش دهد.

چهارمین هدف مشترک همه تجارت ها از تصب دوربین های مداربسته نظارتی، نظارت بر عملیات روزانه انجام شده در داخل محیط های تجاری یا مالی است.

بسیاری از شرکت های بزرگ و موفق در سراسر جهان از سیستم های نظارتی استفاده می کنند تا بهره وری و درآمد های خود را افزایش دهند. این کسب و کارها نه تنها می‌توانند دارایی های خود را در مقابل فعالیت های مشکوک تحت نظر بگیرند، بلکه قادر خواهند بود بهره‌وری کارکنان را افزایش داده و الگوی های خرید و رفت و آمد مشتریان را بهتر درک نمایند.

 

بودجه امنیت نظارت تصویری خود را تعیین کنید

بودجه ای که به سیستم نظارت و امنیت اختصاص می‌دهید، فاکتور مهمی برای درک بیشتر از کسب و کار شماست. یک سیستم دوربین مداربسته باید در ابتدا به‌عنوان یک سرمایه گذاری جهت موفقیت مداوم تجارت تان درنظر گرفته شود.

باوجود پیشرفت قابلیت های امنیتی دوربین های مدار بسته مدرن، هرگز برای فروش گزینه ارزانی به حساب نیامده اند. همین امر باعث می‌شود که یک سیستم پیشرفته، راه‌حل امنیتی بسیار ارزشمندی را ارائه کند.

همچنین، دوربین های مداربسته نظارت تصویری موجب صرفه جویی در هزینه ها و پول شما خواهند شد و حتی به بهبود استراتژی های تجارت شما یاری می‌رساند. سرقت، خسارت های مالی و پرونده های ناعادلانه، همگی می‌توانند میلیون ها یا میلیاردها تومان هزینه به بار آورند و باعث اختلافات عمده ای شوند. بنابراین همه این عوامل در هنگام تعیین بودجه جهت انتخاب سیستم نظارت تصویری و امنیتی شما بسیار مهم است.

 

نیازهای کسب و کار خود را مشخص نمایید

کسب و کارها متفاوت هستند و تهدیدات و خطرات امنیتی مختلفی خواهند داشت. تعیین این تهدیدات در کسب و کار یا تجارت‌تان، به شما کمک خواهد کرد که از سیستم امنیتی نظارت تصویری خود بیشترین بهره را بگیرید.
از خودتان بپرسید که اهداف و نگرانی های امنیتی شما کدام اند؟ آیا کسب و کار شما در گذشته قربانی سرقت یا خراب‌کاری بوده است؟

لذا حتما توصیه می‌شود که جهت دریافت مشاوره با شرکت های متخصص و با تجربه در زمینه دوربین های مداربسته و نظارت تصویری تماس بگیرید. چراکه تجربه آنها در صنعت نظارت و امنیت تصویری می‌تواند به شناسایی هرگونه حفره آسیب پذیر امنیتی که ممکن است در کسب و کار شما وجود داشته باشد کمک کند. بنابراین مهم است که بهترین شرکت را جهت دریافت چنین مشاوره ای انتخاب نمایید.

 

محصولات نظارت تصویری درست و مناسب را انتخاب کنید

اکثر شرکت های فعال در زمینه دوربین مداربسته، محصولات متنوعی از چندین تولیدکننده و برند را ارائه می‌دهند. اگرچه چنین شرکت هایی می‌توانند مشاوره و کمک های مفیدی را ارائه دهند، با‌این وجود عوامل متعددی جهت انتخاب درست محصولات درنظر گرفت.

در ابتدا باید تعیین کنید که آیا نیازمندی ها و تجهیزات مورد نیاز شما غیراختصاصی است یا خیر. محصولاتی که به‌طور گسترده‌ای در دسترس هستند، به شما اطمینان می‌دهند که با یک تولیدکننده خاص که شاید محصولی برای شما نداشته باشند سروکار ندارید.

دوم، مهم است که سازنده ای قابل اعتماد را انتخاب نمایید. تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند. همچنین ممکن است ضمانت های رقابتی برای محصولات خود درنظر بگیرند. درنهایت، شما باید بتوانید در مورد نحوه عملکرد محصولات نظارتی به درکی درست و واقعی دست‌یابید.

 

جزئیات خرید را بررسی کنید

برخی از شرکت های امنیتی برای مشتریان خود گزینه های متنوعی از قبیل اجاره محصولات را درنظر می‌گیرند. اجاره یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند برای موقعیت های موقتی مفید واقع شود. لذا پیش از اتمام خرید خود، هرگونه شرایط اجاره یا خرید را دقیقاً بررسی نمایید.

عامل مهم دیگر که هنگام خرید لازم است مدنظر بگیرید این است که آیا شرکت مورد نظر شما برای محصولات خود ضمانت و خدمات پشتیبانی ارائه می دهد یا خیر. هر شرکتی که انتخاب می‌کنید، بهتر است تحقیقات کاملی را درمورد کیفیت محصولات و خدمات و مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی آنها انجام دهید.

پیاده سازی یک سیستم امنیتی دوربین مدار بسته مؤثر و کارآمد امر ساده ای نیست و نیاز به توجه و کمک دارد. چراکه یک سیستم نظارت تصویری می‌تواند سرقت و خراب کاری ها را برای هر تجارت و کسب و کار و در هر حرفه ای کاهش دهد.

در فروشگاه اینترنتی  می‌توانید انواع محصولات باکیفیت از معتبرترین برندهای جهان را انتخاب و خریداری نمایید و در صورت نیاز به مشاوره فنی کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ما شما را در انتخاب بهترین سیستم نظارت تصویری و مناسب ترین پکیج دوربین مداربسته یاری خواهیم کرد.

کلیه حقوق این سایت متعلق به alborzcctv.ir می‌باشد. Copyright © 2018 - 2022

شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.
مشاوره تلفنی رایگان
09354497200